De Grijze Jager 14 - Het duel bij Araluen

De Grijze Jager 14 - Het duel bij Araluen

Rank 1889 Gelezen 81 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 67 Favoriet 7 Recensies 3
Junior Lijsten 1 Top25's 2   Topics 0
Het duel bij Araluen is het veertiende deel in de spannende serie De Grijze Jager van auteur John Flanagan

In het vervolg op de spannende cliffhanger van deel 13 gaat de strijd tegen de Clan van de Rode Vos verder. Om haar vader en Gilan te helpen ontsnappen uit het oude fort op de heuvel, doet leerling-Jager Maddie er alles aan om de broederband De Reigers te vinden. Alleen met hun hulp maakt zij kans de tegenstander te verslaan. Zullen ze op tijd zijn om koning Duncan en prinses Cassandra uit de toren van kasteel Araluen te kunnen bevrijden?

Nieuw deel in de internationale bestseller-serie
Het duel bij Araluen is het spannende vervolg in de internationale bestseller-serie. Er zijn al meer dan 1,5 miljoen exemplaren in De Grijze Jager-serie verkocht. Het boek wordt gelanceerd op de Grijze Jager Dag 2019, in het bijzijn van de auteur.
Kind & Jeugd
Gottmer
31 mei 2019

Lezersrecensies (3)

Als vanouds en goede afsluiting van een tweeluik

door: rbbrleest 1 like
Na een jaar wachten is daar eindelijk het vervolg op deel 13! Het eerste deel van dit tweeluik, waarin wordt gestreden tegen de Clan van de Rode Vos, eindigt met een cliffhanger. Deel 14 gaat verder waar deel 13 eindigt: de koninklijke familie zit vast in de toren nadat Dimon als leider van de...

Geweldig

door: Jeanine Leerkotte 1 like
Zoals alle boeken van de grijze jager serie is dit boek spannend. Het boek leest makkelijk weg. Vanaf het begin is het verhaal aangrijpend, aangezien het verder gaat op deel 13. Leuk boek om te lezen. Zeker een aanrader.

Knap vervolg!

door: Tim H 1 like
Dit is een dun boek! 333 bladzijdes - mooi getal - da's pakweg de dikte van Boek 3-6 en heel wat minder dan de voorgaande boeken in de reeks. Niet dat dat een goede of slechte zaak is, het viel me gewoon op. De cover sprak me een stuk minder aan op internet, maar toen ik het boek vanmiddag in m'n...