Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
De Jachtclub

De setting is een Gentse jachtclub aan de Leie. De personages maken deel uit van een vriendengroep. Allemaal gaan ze door een turbulente periode. Ze krijgen te maken met intriges, overspel, angst en passie, tot twee leden van het clubje vermoord worden.
De moorden maken veel los, geheimen dreigen boven water te komen, oude wonden worden opengereten.

Het hoofdpersonage Fien wordt door haar man in de steek gelaten op het moment dat ze hem het meest nodig heeft, de reden daarvoor zoekt ze niet bij zichzelf, ze wijt dit aan de omstandigheden. Maar waarom worden twee van haar beste vrienden in twee dagen tijd vermoord? Is de moordenaar te zoeken in de vriendengroep?
Fien schrijft. Haar dagboekfragmenten vormen een verhaal-in-het-verhaal. De verhaallijnen vervlechten zich almaar meer, tot een catastrofe opdoemt. Iedereen moet omgaan met onverwachte wendingen. De personages geraken bij momenten de weg kwijt, mislukken en vinden ook vaak de weg terug. En allemaal zijn ze bereid veel voor elkaar te doen.
Brave New Books
13 mei 2019