De juffrouw uit Devonshire

De juffrouw uit Devonshire

Rank 4464 Gelezen 59 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 21 Favoriet 3 Recensies 3
Literatuur & Romans Spots 2 Top25's 1   Topics 0
Emma Smallwood verhuist met haar vader naar de kust van Cornwall. Ze nemen hun intrek in een groot landhuis bij een barones en haar vier zonen. Samen geven ze les aan de jongste twee, maar al snel blijkt dat iemand het op haar heeft voorzien. Wie scheurde een bladzijde uit haar dagboek? En wie sloop s nachts haar kamer binnen? Het is aan Emma de taak om uit te pluizen wie hiervoor verantwoordelijk is en aan welke zoon ze haar hart kan toevertrouwen.
Historische roman (populair)
Susanne Castermans-Nelleke
Voorhoeve
25 maart 2013

Recensies

Schitterend boek

door: Marleen Meuleman 1 like
Ik vond dit boek heel spannend en kon het met moeite wegleggen. Het was mijn eerste boek van deze auteur en ga dus zeker al haar andere boeken lezen.

tussendoortje

door: Coby 1 like
Ik vond dit boek leuk om te lezen bij vlagen was het spannend en ik vond dat er best vaart in zat.
Het verhaal is op zich redelijk voorspelbaar maar ik vond het zeker niet saai.
Meestal lees ik dit genre niet maar vond het een leuk uitstapje en dit boek maakt me wel nieuweschierig naar meer van...

Tegenvaller

1 like
Ik heb dit boek bij blz. 280 dichtgeslagen. Het leest lekker weg hoor, maar er gebeurt gewoon echt niks. Ik had niet de moed om tot blz. 459 door te lezen. Jammer want Onvoorwaardelijk van deze zelfde schrijfster staat in mijn top 10.