de macht van kwaad

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Een rustig stadje ergens in Massachusetts... vriendelijke mensen met alledaagse zorgen en een weinig schokkend levenspatroon, totdat... de zes maanden oude Julie op een kwade ochtend dood in haar wiegje wordt aangetroffen en geen arts kan zeggen wat de doodsoorzaak is geweest. Doch Julie’s moeder vermoedt dat hier moord in het spel is en gaat verbitterd - maar vastberaden - op onderzoek uit. Enkele dagen later verdwijnt een negenjarig jongetje spoorloos en wéér laten de officiële instanties het afweten en is het de radeloze moeder die weigert te rusten vóór haar zoontje weer veilig thuis is. Maar wat deze moeders ontdekken is groter en gruwelijker dan zij konden vermoeden. Want welke huiveringwekkende plannen heeft de machtige organisatie, die kinderen volgt, kidnapt en zo nodig vermoordt? Wie is verantwoordelijk voor het feit dat tientallen meisjes onder raadselachtige omstandigheden vóór hun eerste verjaardag overlijden? Wie beheerst de kwade macht die dood en verderf zaait onder de bevolking van het stadje en kinderen als proefkonijnen gebruikt bij mensonterende experimenten?

01 januari 1982
25 oktober 2020

Reacties op: de macht van kwaad