De samenleving in 2015

In 2012 is de verhoging van energieën op aarde voltooid. In 2015 zullen alle structuren van onze samenleving hiermee in overeenstemming zijn. 2015 is het begin van een paradijselijk nieuw tijdperk.
Aartsengel Gabriël belicht in dit boek de wereld waarin we leven. Hij geeft een gedetailleerde beschrijving van wat er zich op dit moment op aarde afspeelt en vertelt waarop de mensheid zich kan verheugen wanneer ze in de vijfde dimensie aankomt. De mens is bezig het afgescheiden zijn te verlaten en een enorme stap vooruit in zijn ontwikkeling te zetten.
Volgens aartsengel Gabriël is het belangrijk om nu al na te denken over wat het voor de huidige samenleving betekent om in een nieuwe dimensie te leven. Voor alle maatschappelijke gebieden stelt hij veranderingen voor: financiën, gezondheidszorg, opvoeding, ecologie, enzovoort.
Christoph Fasching is een succesvol autoverkoper geweest. Hij maakte een grote ontwikkeling door op spiritueel gebied. Dit boek schreef hij omdat hij daarvoor door aartsengel Gabriël werd gevraagd en hij heeft dit met grote vreugde gedaan.

Is De samenleving in 2015 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De samenleving in 2015