De Sterrenplukkers (paperback)

Junior   Topics 0
Vladimir is een erg nieuwsgierig vosje. Maar behalve dat is hij ook een tikje ongehoorzaam en tegen zijn schooljuf soms een beetje brutaal. Terwijl hij weet dat hij eigenlijk naar school moet, wil hij toch veel liever alleen op avontuur om de wereld te verkennen. Hij gaat graag naar de rand van het bos, een plek waar jonge dieren van hun ouders absoluut niet mogen komen. Daar kan Vladimir chillen en dromen.

Op een dag, als hij weer eens spijbelt van school en zijn juf en de andere kinderen hem zoeken, vindt Truus, een jong hertje dat bij hem in de klas zit, de ongehoorzame vos aan de rand van het bos. Ze kijken samen veel te lang naar de zonsondergang. En als de duisternis dan valt, zien de twee in de verte werkelijk schitterende lichtjes.

Vladimir wil na het zien van dit prachtigs nog maar één ding: die wonderlijke lichtjes van dichtbij bekijken.... Maar weet hij de brave Truus zover te krijgen om met hem mee te gaan?

Kind & Jeugd
Verhalen en sprookjes
Brave New Books
30 maart 2021
30 maart 2021

Reacties op: De Sterrenplukkers (paperback)