De terugkeer naar Cambodja en naar mijzelf

Wat hebben een stichting voor het ondersteunen van kinderen in Cambodja, burn-outs en passies met elkaar gemeen? Als je dit boek leest krijg je een antwoord op deze vraag. Niek beschrijft in dit boek hoe hij tot zijn passie is gekomen om de kinderen van Arai village - in één van de armste delen van Cambodja - te ondersteunen. Een pad dat bezaaid was met vele up's en down's en persoonlijke obstakels, waaronder het oplopen en het overwinnen van een zware burn-out en het ontdekken van zijn ware passie. Op een diepgaande maar ook humoristische wijze deelt hij dit pad met zijn lezers.
Dit boek is een vervolg op zijn vorige publicatie Mijn maand in Cambodja. De volledige opbrengst van dit boek zal wederom worden ingezet voor de stichting Children of Arai village.
Niek van Oijen is geboren in 1964 en woont in Geldrop. In de ruim 26 jaar die Niek actief is in het bedrijfsleven heeft hij veel in Azië gereisd en gewerkt, waar hij de contrasten tussen arm en rijk van dichtbij heeft mogen ervaren. Nadat hij in 2012 zelf vrijwilligerswerk had verricht in een jungledorp in Cambodja genaamd Arai village, heeft hij de ideële stichting Children of Arai village opgericht. Een stichting die zich volledig inzet voor het verbeteren van de levensomstandigheden van kinderen en hun families in afgelegen delen van Cambodja.

Is De terugkeer naar Cambodja en naar mijzelf het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De terugkeer naar Cambodja en naar mijzelf