De tweede ronde

Rank 112 Gelezen 34 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 9 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood Spots 1   Topics 0

FEELGOOD KERSTNOVELLE Eva vindt tot haar plezier een prachtig verpakt kerstcadeau op haar bureaustoel op het werk. Het blijkt een Rituals advent kalender te zijn. Ze wil heel graag weten wie het cadeau voor haar heeft gekocht, zodat ze iets terug kan geven met Kerst. Lukt het haar om er achter te komen en waarom heeft ze het gekregen? Het is geen Charles Dickens-achtig kerstverhaal over een zuinig/gemeen persoon die met Kerst ineens weer helemaal goed, aardig en gul is. Het is ook geen Feelgood ennemies to lovers verhaal, wat je meestal leest in Feelgood Kerstverhalen. Maar wat is het dan wel? Er is maar een manier om daar achter te komen. Lees simpelweg heerlijk even kerstnovelle De tweede ronde. Veel leesplezier! Dit zeiden de proeflezers over De tweede ronde: “Het is een verhaal waar je blij van wordt.” “Een lieve kerstnovelle. Een tikje voorspelbaar, maar dat mag met een Kerstverhaal.” “Alles komt echt over, het zou zo bij een vriendin kunnen gebeuren.” “Een echte feelgood, maar niet te stroperig.”

Feelgood
22 november 2021