Nonchalant

Gelezen 36 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 42 Favoriet 1 Recensies 12
Feelgood Spots 2   Topics 0
Lynda Schipper gaat voor een jaar in een klein vissersdorpje aan de Atlantische kust in Frankrijk wonen. Ze wil voor haar foodblog recepten verzamelen van gerechten die Fransen thuis doordeweeks eten. Lekker snel en simpel. Maar ze rekende er niet op dat ze met haar Nederlandse directheid en haar stadse mentaliteit op het Franse platteland een beetje in de problemen zou komen. Franse mannen blijken zich ook heel anders te gedragen dan ze verwacht had. En dan zijn er nog de ongemakken die het wonen op het Franse platteland met zich meebrengt… Gaat Lynda het wel redden en komt het goed met haar blog?

Speciaal geschreven voor Frankrijk-liefhebbers of voor wie graag naar tv-programma’s kijkt over mensen die emigreren.

Nonchalant is deel één uit de Zorgeloos-serie. Drie luchtige verhalen die zich afspelen in een vissersdorp in Frankrijk aan de Atlantische kust. Er zijn steeds andere hoofdpersonen en geen cliffhangers aan het einde van elk verhaal.

Feelgood
Zorgeloos (1)