De wereld van Wollebrandt

Gelezen 14 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 1
Young adult Artikelen 4 Spots 2   Topics 0

Op een gure januaridag komen vier Nederlandse jongeren aan op Mortimer Mansion, een kostschool voor bijzonder onderwijs in Cornwall. In dit typisch Britse kasteel met zijn wonderlijke esoterische staf en zijn ruige omgeving belanden ze in de brugklas. Ze beleven van alles wat je kunt verwachten van pubers die bij hun ouders weg zijn... en nog veel meer. Op deze unieke school wordt de ochtend gegroet, voor het eten gedankt en het leven gevierd - zij het lang niet altijd helemaal op de manier die ouders en docenten voor ogen stond!

Ieder van de vier hoofdpersonen beleeft zijn eigen avontuur, en worstelt met zijn eigen probleem. Maar tegelijk zijn de vier boeken onderling sterk verstrengeld. Ze zijn los van elkaar te lezen, maar vormen samen op unieke wijze een kwaliteitssoap.

In deze grappige en spannende boeken schiepen vier fantasierijke auteurs samen een hoogsteigen maar realistische wereld. Lees hier over de andere delen: Het vuur van Louise, De tranen van Saar en De honger van Max.

Young Adult , Kind & Jeugd
9789492037428

Marloes Auteur

Tal van onbenutte kansen

door: Marloes

Wie een boek uit de serie Sterren van morgen heeft gelezen, weet al iets van Wollebrandt en zijn obsessie voor alles wat met archeologie te maken heeft. Ieder ander weet het na de tweede bladzijde van dit boek: ‘Zijn tweelingzus had hem wel duizend keer gezegd dat hij wél moest praten met andere...

Reacties op: De wereld van Wollebrandt