De wijsheid van de draken

Besteed aandacht aan je gedachten, ze zijn namelijk het begin van je daden, van je succesvolle, maar ook van je minder fortuinlijke. Alles wat je bent en wat je wordt, ligt in jezelf besloten. Je denkkracht werkt echter niet altijd in je voordeel, maar al te vaak sta je jezelf waarschijnlijk toe het tegen je te laten werken.
Bernhard Moestl laat zien, hoe groot de macht van onze gedachten over ons welzijn is. Dat doet hij aan de hand van het symbool van de draak. In China staat de draak voor onze gedachtekracht.
In ieder mens woont een draak, ieder mens heeft de beschikking over zijn gedachten. En ieder mens leeft in een wereld die hij voor zichzelf heeft geschapen. Hoe je de situatie waarin je je bevindt waarneemt wordt bepaald door je innerlijke draak. Hij kan namelijk een vriend of een vijand zijn. De draak kan je verlammen of juist vleugels geven. Hij bepaalt hoe je je omstandigheden waarneemt, of je in een vijandig of juist vriendelijk universum leeft.
Met behulp van 12 strategieën uit het beroemde Chinese Shaolinklooster, leert Bernhard Moestl welke wijsheid er in onze draak besloten ligt. Als het je lukt je innerlijke draak te temmen, zal hij je helpen zelfbewust te leven en zal hij zijn krachten graag voor jou inzetten om de werkelijkheid naar je hand te zetten en zelfs het onmogelijke mogelijk te maken.

Is De wijsheid van de draken het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De wijsheid van de draken