De wijsheid van de heks

Hekserij is, net als alle andere natuurreligies op de wereld, niet-georganiseerd. Er zijn geen heilige boeken, gebouwen of profeten, er is geen strikte leer. Veel mensen noemen het daarom liever een spiritueel pad. Susan Smit, inmiddels al ruim twintig jaar op het pad van de heks, deelt in dit boek wat ze zelf allemaal heeft geleerd op haar persoonlijke ontwikkelingsreis. Susan vertelt je alles wat ze weet over de natuurwetten en levensbeschouwing van de oude religie en reikt je middelen aan voor groei.

Zo laat ze zien hoe de oude natuurreligie je in het hier en nu kan helpen bij het omgaan met emoties, de verhouding tot je lichaam en seksualiteit, het op peil houden en opschonen van je levensenergie, creativiteit, intuïtie, scheppingskracht en dat die kan bijdragen aan een sociale samenleving. Kortom, hekserij leert ons hoeveel de natuur en vrouwelijke waarden ons te bieden hebben.

Recensies (4)

Meer recensies

Is De wijsheid van de heks het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De wijsheid van de heks