De zomer van de wilde paarden

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Junior   Topics 0
De geluiden die de twee maakten waren angstaanjagend. Tel daarbij Kelly's gegil op dat ik elk moment kon worden gedood en ik had alle reden om me terug te trekken. Maar dat deed ik niet. In plaats van zo snel te vluchten, pakte ik een grotere steen en gooide die met alle kracht die ik in me had naar de hengst.
Dit keer voelde hij wel pijn en hij wist precies wie die veroorzaakt had. Hij draaide zich met een ruk om en kwam als een trein op me af denderen. Toen hij vlak voor me opdoemde, lukte het me nog een keer om op het allerlaatste moment weg te duiken, en het grote paard vloog langs me heen, gedreven door zijn eigen snelheid.
Junior

Lezersrecensies (1)

Heerlijk verhaal over een zomervakantie op een ranch met wilde paarden in de omgeving, inclusief mooie illustraties

door: Selene 1 like
Alison, een meisje van 12 uit Chicago, gaat de hele zomer logeren bij haar blinde nicht Kelly, die op een paardenranch in Wyoming woont. Alison heeft hoogtevrees en heeft nog nooit op een paard gereden. Ook twijfelt ze of ze wel haar hele zomer met haar blinde nichtje kan doorbrengen. Uit de...