De zomer van de wilde paarden

Hope Ryden
De geluiden die de twee maakten waren angstaanjagend. Tel daarbij Kelly's gegil op dat ik elk moment kon worden gedood en ik had alle reden om me terug te trekken. Maar dat deed ik niet. In plaats van zo snel te vluchten, pakte ik een grotere steen en gooide die met alle kracht die ik in me had naar de hengst.
Dit keer voelde hij wel pijn en hij wist precies wie die veroorzaakt had. Hij draaide zich met een ruk om en kwam als een trein op me af denderen. Toen hij vlak voor me opdoemde, lukte het me nog een keer om op het allerlaatste moment weg te duiken, en het grote paard vloog langs me heen, gedreven door zijn eigen snelheid.

Is De zomer van de wilde paarden het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De zomer van de wilde paarden