Doden praten niet

Hij verdient het om te sterven. Of toch niet…?[

Sinds ze haar baan, huis en vrienden kwijt is, is het leven hard voor Maud. Ze leeft op straat en bedelt om eten. Het is hartje winter als een vreemde man haar aanspreekt en een bijzonder aanbod doet. Onderdak en eten in ruil voor haar hulp bij zijn wraakplan.

Maud wil het voorstel afwijzen, maar zijn verhaal klinkt oprecht en ze is ten einde raad. Dus stemt ze in. Als de charmante Paul niet helemaal eerlijk is, kan ze altijd nog terug. Toch?

Wat zeggen lezers?

‘Perfect getimede plottwists en een ijzersterk verhaal.’ De Leeszusjes

'Meeslepend lekker, een thriller die de lezer maar moeilijk zal kunnen wegleggen.' Moon Kager, Mustreads or Not

'Dit boek komt absoluut in mijn top-15 met favoriete boeken van 2023!'Saskia van Schip, redacteur

Redactionele recensie

Recensies (20)

Meer recensies

Is Doden praten niet het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Doden praten niet