Of anders...

Sinds het vertrek van haar grote liefde Hugo zondert Nora zich zo veel mogelijk af van de wereld. Ze begraaft zich in haar werk om zo haar verdriet te vergeten. De enige die ze in haar leven toelaat is haar 72-jarige buurman Wiebe.

Op een dag vangt Nora een deel van een gesprek op tussen Wiebe en zijn dochter Hannah. Hannah blijkt een gewelddadige ex te hebben, voor wie ze moet onderduiken. Dit betekent dat er meer zorg voor Wiebe op Nora's schouders terechtkomt, maar dat vindt ze niet erg. Tot ze het eerste dreigement binnenkrijgt: Geef me wat ik wil, of anders...

Recensies (19)

Meer recensies

Is Of anders... het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Of anders...