Donna hay_nieuwe klassiekers

Donna Hay nieuwe klassiekers

Gelezen 7 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 9 Favoriet 1 Recensies 1
Culinair Artikelen 8 Lijsten 2   Topics 0

Donna Hay, de beroemdste kookboekenauteur van Australië komt met haar kookbijbel. In dit boek vind je meer dan 300 klassieke recepten, geschikt voor elke moderne kok. Het is het ultieme kookboek, alles wat je ooit zou willen koken staat erin vermeld. Het bevat de favorieten van haar familie en oude bekende gerechten. Verrassende, nieuwe heerlijkheden en variatietips om klassieke gerechten aan te passen. Het zijn het soort gerechten dat we in deze tijd willen maken. Allemaal beschreven in Donna Hays geprezen stijl: eenvoudig, duidelijk en makkelijk en vaak ook nog met stap voor stapfoto’s. Meer dan 400 pagina’s in een luxe uitgevoerde, gebonden editie met schitterende details.

Donna Hay is een fenomeen in de food-wereld. Er zijn wereldwijd meer dan 4 miljoen boeken van haar verkocht.

Culinair

De culinaire traditie van Pasen
30 maart 2015 4 reacties
  Meer artikelen

Recensies

Nieuwe klassiekers van Donna Hay doet zijn naam eer aan.

door: Caroline Soesbergen 1 reactie 1 like

Grote woorden als ‘de ultieme collectie’ of ‘kookbijbel’ kunnen hun belofte zelden waarmaken. Donna Hay doet dat wel met haar Nieuwe klassiekers. In dit nieuwe kookboek van de Australische kok en foodstyliste Donna Hay staat alles wat je nodig hebt om lekker te eten; van simpel voor doordeweeks tot...