Duistere geheimen

~ Mila ~

Geheim. Gevangen. Getrouwd.

Ik diende maar één doel in deze oorlog. Dat had hij me vanaf het begin al goed duidelijk gemaakt. Wat er ook tussen ons gebeurde, zijn honger naar wraak bleef groeien. Zelfs een goddelijke interventie zou dat niet kunnen veranderen. Maar de muren die hij om zichzelf heen heeft gebouwd, beginnen af te brokkelen. In zijn verdediging komen steeds meer gaten.

Hij zegt dat ik zijn zwakke plek ben. De simpele pion die hem uiteindelijk schaakmat zal zetten.
Hij zegt dat door mij alles is veranderd en dat hij nu wil spelen met mijn vrijheid als inzet.
Het probleem is alleen dat ik dat niet meer wil.
Ik wil mijn vrijheid niet meer.
Ik wil hem.

~ Saint ~

Leugenaar. Monster. Echtgenoot.

Het begon allemaal met een zo zorgvuldig uitgedacht plan. Een verweesde erfgenaam, een huwelijk en een ijzersterk plot voor wraak. Alles klopte. Het enige dat ik hoefde te doen, was nog een muur doorbreken en dan kon ik achterover leunen en toezien hoe mijn vaders imperium zou afbrokkelen.

Maar het lot kwam tussen mij en mijn plan om alles te vernietigen. En ineens zie ik verder dan de met bloed omrande, scherpe kantjes van mijn wraak.

Ik zie haar.
De vrouw die alles veranderde. Mijn vrouw.
Ze vluchtte al eens eerder voor me. Ik haalde haar terug.
De fout om haar te laten gaan, maak ik geen tweede keer.

Is Duistere geheimen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Duistere geheimen