Verdorven

Hij is een monster. Een moordenaar. Een duistere schaduw. Er kleeft bloed aan zijn handen en in zijn aderen vloeit enkel geweld. Hij is het monster dat ’s nachts zijn klauwen uitslaat. Het monster dat ik gadesla vanuit mijn slaapkamerraam, met ingehouden adem en de constante vraag: Wanneer komt hij voor mij? Het is slechts een kwestie van tijd voor hij me zal opeisen. Zijn ballerina. Dat beloofde hij me toen ik stiekem naar hem keek en hij me betrapte. ‘Jij zult de mijne zijn.’ Niet bang voor hem zijn is onmogelijk. Mijn hele lijf begint te trillen bij alleen al het horen van zijn naam. Granite. Leider van de American Street Kings Motorclub. Een heerser zonder hart. Een leider zonder mededogen. Een koning zonder compassie. En de man die voor mij een oorlog zou beginnen. Een waarschuwing van de auteur: De American Street Kings MC-serie is een dark romance serie met scènes die door sommige lezers als schokkend kunnen worden ervaren.

Is Verdorven het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Verdorven