Echt eten 2_Jonathan Karpathios

Echt eten 2. Als Jon in Frankrijk

Gelezen 4 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 53 Favoriet 0 Recensies 1
Culinair Artikelen 4   Topics 0

In Echt eten 2. Als Jon in Frankrijk neemt Jonathan je mee naar het Zuidwesten van Frankrijk, waar hij je voorstelt aan Sandra en Santi, twee bijzondere vrienden. Zij werken nauw samen met de natuur en hun manier van leven geeft hem nieuw inzicht en inspireert Jonathan tot het creëren van ruim honderd prachtige gerechten met groente in de hoofdrol. Klassieke gerechten worden op eigentijdse wijze ingevuld. Jonathan leert je bovendien hoe je je eigen oogst kunt produceren door het aanleggen van een eigen vierkantemeter-moestuin. Ervaar de kwaliteit van geluk uit je eigen tuin!

Culinair
Karakter Uitgevers BV
15 januari 2015
9789045204185

Hebban recensie

Jeanette van Culinette's Kookpunt Hebban Recensent

Zo mooi en puur kan lekker eten zijn

Iedereen die nu nog niet weet wie Jonathan Karpathios is, heeft niet goed opgelet. Daarom gaan we dat niet meer herhalen. Je kunt altijd op zijn website kijken en daar alle informatie vinden over wie Jonathan is, zijn missie in dit leven, zijn restaurant, zijn werk en zijn boeken.
Kijk, zijn boeken. Daar gaan we het wel over hebben want zijn tweede boek Echt Eten 2 – Als Jon in Frankrijk is...