Een magische kerst (65)

Een magische kerst (67)

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 1 Recensies 1
Junior   Topics 0
Op de nacht voor Kerstmis, wanneer iedereen op Muizeneiland zich voorbereidt op het mooiste feest van het jaar, zijn Thea, Klem en Geronimo nog aan het werk op het kantoor van De Wakkere Muis … Opa Wervelwind vond dat er gewoon doorgewerkt moest worden. En dat op kerstavond!
Het ware kerstgevoel was dus ver te zoeken … totdat er opeens twee elfjes van de Kerstman voor hun snuiten staan! De knagers worden halsoverkop meegenomen op een muizenissige reis naar de Noordpool. Daar ontdekken zij opnieuw de magie van Kerstmis. Het kan niet anders dat dit een mega-magisch spektakel wordt!
Kind & Jeugd
Wakkere Muis, B.V. De
15 november 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 10,95

Lezersrecensies (1)

recencie geronimo stilton een magische kerst

door: Seppco 1 like
Dit is een spoiler vrije recensie over het boek Geronimo Stilton: Een magische kerst. Natuurlijk eerst de positieve punten over het boek. Hoewel het er minder zijn dan ik eerst had verwacht want Geronimo Stilton is één van de meest bekende boekenseries en als ik een boek moest kiezen in de...