Een paard dat dood is en geen poten meer heeft en dat weent

In dit vijfde boek van Steverlynck leest u zich doorheen vijf gedichten- en verhalenwerelden.

Eerst ontdekt u 'De wereld der liefde en aanverwanten' op uw literaire trip.

Vervolgens trekt u door 'Absurdizië en wijde omgeving' om nadien hartverwarmende kindergesprekken op te vangen in

'Kinderhersenkronkelland'.

'De Oude Geschriften' onthullen dan weer kinderdagboekfragmenten van de schrijver zélf.

Tenslotte verkennen we de verschillende economische opportuniteiten van 'Travakkistans Beroepswereld'.

Doorheen het boek merkt u ook sporen op van Rodriks vrijwilligerswerk als dierenverzorger.

Steverlyncks typerende absurde en komische schrijfstijl groeide uit tot zijn handelsmerk, dat dit jaar bekroond werd met

de ‘Prijs Boontje’, vernoemd naar de schrijver Louis Paul Boon. Dat betekende voor Steverlynck een negende literaire

bekroning.

Steverlynck beheerst de kunst de kleine dingen van alledag treffend en liefdevol te vatten.

ElsVloemans, revisor

Meer info: https://een-paard-dat-dood-is.weebly.com/

Is Een paard dat dood is en geen poten meer heeft en dat weent het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een paard dat dood is en geen poten meer heeft en dat weent