Boer Boris, Een paard voor Sinterklaas

Boer Boris - Een paard voor Sinterklaas

Gelezen 35 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 3
Junior Artikelen 1 Spots 1   Topics 0

Boer Boris een paard voor Sinterklaas is zonder twijfel het leukste sinterklaasboek van het jaar. Een nieuw deel in de serie van Ted van Lieshout en Philip Hopman.

Boer Boris
Wie kun je het beste inschakelen als de schimmel van Sinterklaas van de trap is gevallen? Boer Boris natuurlijk! In een brief naar Boer Boris vraagt Sinterklaas of hij Knol een weekje mag lenen. Knol voelt zich vereerd en laat zich het dak op hijsen om zijn draf op de nok te oefenen. Maar dat valt vies tegen, want Knol blijkt hoogtevrees te hebben…

Ted van Lieshout en Philip Hopman
Met honderdduizenden verkochte exemplaren blijft de Boer Boris-serie van auteur Ted van Lieshout en illustrator Philip Hopman mateloos populair. Ook dit deel in de serie is weer een schot in de roos. Het is zonder twijfel nu al het leukste sinterklaasboek van het jaar te noemen.

Kind & Jeugd
Prentenboeken (<6 jaar)