Eet
  Luister een fragment

Eet!

Gelezen 77 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 30 Favoriet 1 Recensies 13
Thrillers & Spanning   Topics 0
Anouk is een studente personeelsmanagement met een eetstoornis. Haar obsessie voor gezond eten loopt de spuigaten uit en haar leven en relaties beginnen er steeds zwaarder onder te lijden.
Márek, voorheen ganzenhouder in Polen maar nu een aan lager wal geraakte immigrant, begint sinds het overlijden van zijn moeder psychopathische trekken te vertonen.
Mercedes, een jong Columbiaans meisje dat tegen wil en dank in de prostitutie terechtkwam, weet te overleven door haar liefde voor haar achtergelaten zoontje. Koste wat kost wil zij hem ooit weer in haar armen kunnen sluiten.

Literaire thriller
Anthos Literaire Thrillers
13 april 2012
13 april 2012
9789041420336 , 9789041422187 , 9789463622721

Sander (Hebban Crew) Hebban Crew

De apotheose kent haar weerga niet

door: Sander (Hebban Crew) 1 like

Ik schreef het al eens eerder (zie mijn recensie over Een zomer zonder slaap), er is een heel nieuw segment Nederlandstalige thrillers aan het ontstaan. Misdaadromans met een licht humoristische of ironische ondertoon waarin niet zozeer de misdaad zelf, maar een bonte mix van (hoofd)personages...

Reacties op: Eet!