Eindeloos

Eindeloos

Gelezen 11 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 27 Favoriet 1 Recensies 1
Een spirituele reis naar de magie van het leven.

Salvatore is een van de meest briljante musici aller tijden. Toch krijgt ook hij niet alles in zijn schoot geworpen. In een bitter gevecht met het leven leert hij de eindeloos grote kracht van zijn geest kennen. Het opent een nieuwe dimensie in zijn bewustzijn en hij ontdekt de werkelijke magie van het leven.

Op zijn levensreis wordt Salvatore geholpen door Carl Gustav Jung. Door hem krijgt Salvatore inzicht in het grootste mysterie van het universum: onze menselijke geest.

Deze bijzondere roman staat garant voor een prachtig spiritueel avontuur.

Hans Peter Roel is auteur van de internationale bestsellers: De vierde dimensie, Op zoek naar de hemel, Tijdloze liefde en Ki. Met zijn boeken inspireert hij mensen om in hun kracht te komen.
Religie & Spiritualiteit
N.E.X.T. Company
03 mei 2019

Lezersrecensies (1)

Meditatief

door: Silvia 1 like
Na een zware traumatische jeugdervaring in het klooster maar door de liefde voor muziek .kan Salvatore in zijn leven de weg vinden om tijdens zijn concerten in meditatieve toestand te komen .en door visioenen zijn genezing het geluk op liefde weer kan vinden . Een boodschap om nooit de hoop te...