Einstein de pinguïn

Einstein de pinguïn

Rank 791 Gelezen 5 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 9 Favoriet 0 Recensies 3
Junior   Topics 0
Geweldige humor en avonturen met de leukste pinguïn in kinderboekenland.
Wanneer de familie Stewart naar de dierentuin gaat, zijn Imogen en Arthur niet weg te slaan bij een kleine pinguïn. Ze gaan pas mee naar huis als hun moeder roept dat de pinguïn ‘natuurlijk altijd welkom is om te komen logeren’. Toch had niemand verwacht dat het dier die avond daadwerkelijk op de stoep zou staan, met een rugzakje om met de naam EINSTEIN erop.
Omdat het nu eenmaal was beloofd, mag Einstein blijven logeren. En hoewel hij niet veel meer zegt dan ‘Oink’, wordt hij al snel een onmisbare vriend voor alle gezinsleden. Maar hij kan natuurlijk niet voor altijd blijven. Toch?
‘Een geweldig debuut. Grappig en verrassend.’ The Times, Best Books for Children 2021
‘Dit boek is een genot om te lezen én om voor te lezen. Vol humor en grappige observaties.’ The Sunday Times

Kind & Jeugd
Fictie 7-9 jaar