Er zit een superheld in je boek

Een interactief prentenboek dat aantoont dat je door lief te zijn heel ver kunt komen!
Help jij de superheld met het vangen en verslaan van de vreselijke krabbelaar? Gebruik je verbeelding en schakel de superkrachten van de superheld in. Je kan je maar beter haasten voordat de krabbelaar jouw boek helemaal heeft volgeklad!
Een speels en interactief prentenboek van Tom Fletcher, een van de bestverkochte kinderboekenauteurs in Groot-Brittannië.
Lezersreacties op Amazon.co.uk en bol.com
Mijn zoon houdt van alle boeken in deze reeks en kon niet wachten met het lezen van de nieuwe titel. Ook nu werden de verwachtingen ingelost, hij was er gek van!
[5 sterren]
Mijn dochter (2) is na een keer lezen verkocht, ze mag 'meedoen' en hierdoor is ze bezig met haar fantasie.
[5 sterren]
De verhalen uit deze reeks zijn heel onderhoudend en amusant voor kinderen van 2 tot 5 jaar.
[5 sterren]
Mooie uitgave, prachtige kleuren, heel leuk. Mijn kinderen houden van alle titels in deze reeks.
[5 sterren]

Is Er zit een superheld in je boek het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Er zit een superheld in je boek