Escape Room

Junior   Topics 0
Kun jij de puzzels oplossen en uit het museum ontsnappen?
Je voetstappen echoën door de verlaten Egyptische zaal en er loopt een rilling over je rug. Je hebt het gevoel dat er iets niet klopt. Je voelt aan de deur, maar die wil niet open – je zit opgesloten... Snel! Denk goed na als je uit het museum wilt ontsnappen!
Doe thuis een escaperoom met dit interactieve puzzelboek. In de envelop vind je vellen met voorwerpen om uit te drukken en in elkaar te zetten. Probeer daarna te bedenken welke van die voorwerpen je nodig hebt om de aanwijzingen te ontcijferen. Los de puzzels in de zes geheimzinnige museumafdelingen op – van woeste Vikingen tot angstaanjagende dinosaurussen!

Dr. Gareth Moore is de auteur van tientallen hersentrainers en puzzelboeken voor kinderen en volwassenen. Beatriz Castro werd geboren in Spanje, en was als jong meisje altijd aan het schrijven en tekenen. Haar boeken verschenen bij allerlei internationale uitgevers.

Kind & Jeugd
Verhalen en sprookjes