Positieve psychologie

De positieve psychologie interesseert zich op een wetenschappelijke manier voor de ontwikkeling en het welzijn van mensen en organisaties, eerder dan voor hun leed of problemen. Deze stroming kan beschouwd worden als de basis voor een wetenschap van geluk. De auteur stelt ons voor om van de theorie naar de praktijk te gaan. Want het is zo: geluk ligt ook voor u binnen handbereik! Het is aan u om het te vangen en vast te houden! Verschillende oefeningen in dit boekje helpen om u te richten tot het positieve en het beste in uzelf en anderen te waarderen. Ze leren dankbaar en vrijgevig te zijn en de woorden plezier, rust, tevredenheid, sereniteit… vaker in uw woordenschat op te nemen. Zo ontdekt u doeltreffende manieren om echt gelukkig te zijn! Wees uw eigen mentale coach!

Is Positieve psychologie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Positieve psychologie