Gebakken rijst met van alles en nog wat!!!

Gebakken rijst met van alles en nog wat!!!

Gelezen 9 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
Op 17 november 2021 is het eindelijk zover: de makers van het superverrukkelijke Waar is mijn noedelsoep?!? brengen een nieuw, heerlijk boek uit: Gebakken rijst met van alles en nog wat!!! In dit spannende verhaal is er een kookwedstrijd op school! Na dagenlang twijfelen, weet Yuna eindelijk wat ze gaat maken voor de kookwedstrijd: Gebakken Rijst Met Van Alles En Nog Wat. Maar in haar héééle huis is geen rijstkorrel te vinden! Yuna roept de hulp in van haar matties Louise, Omar en Simone. Lukt het ze om op tijd rijst te vinden voor de Gebakken Rijst Met Van Alles En Nog Wat?

Koop het boek nu vast in deze exclusieve voorverkoop via ROSE stories. Toen Waar is mijn noedelsoep?!? uitkwam was de eerste druk binnen enkele weken uitverkocht. Pre-order daarom Gebakken rijst met van alles en nog wat!!! nu alvast, zodat je het boek zeker in huis hebt, op tijd voor de feestdagen!

Kind & Jeugd
Prentenboeken (<6 jaar)
Illustraties
Maria Koutamanis
ROSE stories
10 november 2021
17 november 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Cheehan2012

Reacties op: Gebakken rijst met van alles en nog wat!!!