Gebroken

Gelezen 456 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 197 Favoriet 37 Recensies 19
Thrillers & Spanning Spots 3   Topics 0

Klinisch psycholoog Joseph O'Loughlin wordt op zijn eerste werkdag als professor geconfronteerd met een tragische gebeurtenis. Voor zijn ogen springt een naakte vrouw van een hoge brug haar dood tegemoet. Vlak voor ze springt zeg ze nog: 'Je snapt het niet'. De politie is er van overtuigd dat het zelfmoord is, maar niet veel later krijgt Joe bezoek. Het is de tienerdochter van de vrouw. Het meisje weigert te geloven dat haar moeder van de brug is gesprongen: ze zou nooit zelfmoord plegen en had bovendien hoogtevrees. Joseph wil haar wel geloven, maar heeft de vrouw zelf zien springen. Wat heeft haar tot deze wanhopige daad aangezet? Welke stem? Welke donkere kracht?

Literaire thriller
Oorspronkelijke titel
Shatter
Joseph O'Loughlin & Vincent Ruiz (3)
Joost Mulder
Cargo
26 maart 2008
21 juli 2012

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Soms heel gruwelijk

door: Jannelies Smit 1 like
Na De verdenking en Het verlies is het derde boek van de hand van Michael Robotham zowel een vertrouwd geheel als wel een tamelijk schokkend verhaal.
Joe O’Laughlin’s ziekte van Parkinson is inmiddels zo ver gevorderd dat hij niet meer full time kan werken. Hij heeft daarom een part time baan...

Reacties op: Gebroken