Vdi9789023491446

VN:
Knack:

Leven of dood

Rank 2107 Gelezen 576 Aan het lezen 15 Wil ik lezen 399 Favoriet 54 Recensies 34
Thrillers & Spanning Artikelen 9 Newsroom 1 Lijsten 4 Spots 9 Hebban 1000 562   Topics 0

Audie Palmer zit tien jaar gevangenisstraf uit voor een gewapende overval waarbij vier mensen omkwamen. Zeven miljoen dollar is nooit teruggevonden. Alleen Audie weet waar het geld is.

In de gevangenis is hij geslagen, neergestoken en bedreigd doorbewakers en medegevangenen die allemaal op het geld uit zijn.
Maar dan verdwijnt Audie de dag voor hij vrijkomt. Iedereen jaagt op hem, maar Audie heeft één doel: hij moet een leven redden voor
het te laat is...

Cargo
02 februari 2015
26 februari 2015

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Greet Braem

Een juweel in de wereld van het spannende boek

door: Joop Liefaard 16 reacties 7 likes

Bij de presentatie van deze nieuwe thriller zei Michael Robotham: “Leven of dood is een thriller, een liefdesgeschiedenis en een les in nooit de hoop verliezen. Dit boek is heel speciaal voor mij. Het is mijn tiende en ik voel dat ik was voorbestemd het te schrijven.”

Audie Palmer heeft bijna tien...

Reacties op: Leven of dood