Leven of dood

Rank 2124 Gelezen 482 Aan het lezen 13 Wil ik lezen 357 Favoriet 47 Recensies 27
Thrillers & Spanning Artikelen 8 Lijsten 3 Spots 8 Top25's 19 Hebban 1000 517   Topics 0

Audie Palmer zit tien jaar gevangenisstraf uit voor een gewapende overval waarbij vier mensen omkwamen. Zeven miljoen dollar is nooit teruggevonden. Alleen Audie weet waar het geld is.

In de gevangenis is hij geslagen, neergestoken en bedreigd doorbewakers en medegevangenen die allemaal op het geld uit zijn.
Maar dan verdwijnt Audie de dag voor hij vrijkomt. Iedereen jaagt op hem, maar Audie heeft één doel: hij moet een leven redden voor
het te laat is...

Cargo
02 februari 2015
26 februari 2015

Joop Liefaard Hebban Recensent

Een juweel in de wereld van het spannende boek

door: Joop Liefaard 16 reacties 3 likes

Bij de presentatie van deze nieuwe thriller zei Michael Robotham: “Leven of dood is een thriller, een liefdesgeschiedenis en een les in nooit de hoop verliezen. Dit boek is heel speciaal voor mij. Het is mijn tiende en ik voel dat ik was voorbestemd het te schrijven.”

Audie Palmer heeft bijna tien...

Reacties op: Leven of dood