Verwachting

VN:

Verwachting

Gelezen 299 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 266 Favoriet 11 Recensies 31
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 4 Spots 6   Topics 0   Leesclub

Agatha en Megan zijn allebei zwanger en leven in dezelfde stad. Maar dat is dan ook het enige dat hen bindt. Meghan leidt haar perfecte leven met liefhebbende man en prachtige kinderen, terwijl Agatha na een zware werkdag wanhopig bij de telefoon zit te wachten op een berichtje van haar vriend, de vader van haar aanstaande kind.

Toch worden de beide vrouwen vriendinnen en steunen ze elkaar tijdens hun zwangerschap. Terwijl Agatha een leven verzint dat mooier is dan de werkelijkheid, is ook Meghan niet zo perfect als ze lijkt; ze probeert zaken geheim te houden voor haar man. Al snel zullen de levens van de twee vrouwen op een gevaarlijke manier met elkaar verknoopt raken, tot er geen weg terug meer is.

Literaire thriller
Cargo
02 november 2017
09 november 2017

Intense karakters in indrukwekkend plot

door: Anique Mulder 1 like

Michael Robotham wordt al jaren geprezen als serieschrijver maar ook vanwege zijn goede standalone boeken. Vooral bekend zijn de mooie plotwendingen. Verwachting heeft die ook, maar lezers zullen vooral de plot en de intensiteit van de karakters onthouden.

Meghan en Jack leiden een ogenschijnlijk...

Reacties op: Verwachting