Gezond afslanken met het bloedgroependieet

Hoe onze bloedgroep ons voedingspatroon en onze gezondheid bepaald.

De medische wereld weet al langer dat er een belangrijke band bestaat tussen onze bloedgroep en de manier waarop ons lichaam voedsel opneemt en verwerkt. Deze realiteit rekent voorgoed af met de algemene diëten die zogenaamd voor iedereen zouden werken. Om de strijd tegen de kilo's te winnen, moeten we ons voedingspatroon zo veel mogelijk aanpassen aan onze eigen biochemische eigenschappen. Omdat het bloedtype een bepalende rol speelt in de stofwisseling van het lichaam, is het bijgevolg noodzakelijk ons voedingsprogramma daarop af te stemmen. Het bloedgroependieet is de sleutel tot een ideaal lichaamsgewicht, een optimale gezondheid, lichamelijke vitaliteit en emotioneel evenwicht. Dit boek bevat naast praktische voedingslijsten per bloedgroep ook tal van heerlijke recepten.

Is Gezond afslanken met het bloedgroependieet het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Gezond afslanken met het bloedgroependieet