Gluten- en lactosevrij genieten

Wanneer je de diagnose van gluten- of lactose-intolerantie te horen krijgt, zit je vol vragen. Wat mag ik nog eten? welke ingrediënten vermijd ik best? Zal ik nog kunnen genieten van een lekkere maaltijd? Kan ik nog op restaurant gaan?

In haar eerste boek laat Viviane Vaes je zien hoe je met een gluten- of lactose-intolerantie toch kan genieten van een gezellige avond tafelen met vrienden of familie. Het boek bevat meer dan 50 recepten, gaande van soepen voor alledag tot verleidelijke desserts. Het boek biedt bovendien een overzicht van handige boodschappenlijstjes en eenvoudige alternatieven voor ingrediënten die gluten of lactose bevatten.

Viviane Vaes is al haar hele leven lang gepassioneerd bezig met voeding. Intussen heeft ze meer dan 30 jaar culinaire ervaring als chef, traiteur, lesgever en allergenendeclarant.

Als zaakvoerder van Choosy & Delicious is het haar missie om komaf te maken met het vooroordeel dat mensen met een voedselallergie niet kunnen genieten van een lekkere én gezonde gastronomische maaltijd.

Is Gluten- en lactosevrij genieten het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gluten- en lactosevrij genieten