Hartsymbolen van de engelen van Atlantis

De hartliefde van de engelen - waaronder aartsengel Rafaël, Jofiël en Metatron - van Atlantis kun je ervaren door je te verbinden met de bijzondere afbeeldingen op de kaarten. De engelen zullen je de kracht geven om je leven grondig te transformeren. Ze dringen door alle gedachten en gevoelens heen waar ons leven uit bestaat, om uit te komen bij de goedheid diep vanbinnen.
De 12 prachtige engelenlichtbollen bieden 44 aspecten van verlichting, gelukzaligheid, genialiteit en inzicht tot harmonie, hoop en plezier. Ze geven antwoord op je vragen over relaties, gezondheid of rijkdom, en brengen je in verbinding met de hogere trilling van wie je echt bent: een zielsdeel van het goddelijke.
De kaarten resoneren met je rechterhersenhelft. Dit betekent dat de hartsymbolen je hartcentrum openen en je een zeldzame supercoherentie geven.
Stewart Pearce is een internationaal bekende stemcoach, soundhealer en engelenmedium. Hij schreef ook het boek De engelen van Atlantis. Richard Crookes werkt al bijna dertig jaar als fulltime freelance kunstenaar.

Is Hartsymbolen van de engelen van Atlantis het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hartsymbolen van de engelen van Atlantis