Heldenbende

Heldenbende

Junior Spots 1   Topics 0
In het dorpje Amerleef is nooit iets te doen. Totdat er op een dag een zwartgeverfde Audi Q7 door het dorp raast. Ja, inderdaad:
zwartgeverfd. Dat is heel vreemd. Als dan Aster Reinders uit groep 8 van de Julianaschool zomaar spoorloos verdwijnt, is het
raadsel compleet. Hebben die auto en de verdwijning met elkaar te maken? En waarom doen de ouders van Aster ineens zo raar?

De klasgenoten van Aster besluiten niet te wachten tot de volwassenen het oplossen, maar beginnen zelf een zoektocht.
Waar is Aster? Waarom wordt het huis van Asters ouders midden in de nacht schoongemaakt? En van wie is die geverfde auto?

Heldenbende sleept je in volle vaart met Alice en haar vrienden mee in de zoektocht. Gaan ze Aster vinden? Komen ze achter het
raadsel van de geverfde auto en het grote geheim op het erf van Asters opa? En ben je echt een held wanneer je iemand helpt die
in de problemen zit? Alice en haar vrienden vinden van niet.
Dat is toch vanzelfsprekend?!

Heldenbende is een spannend jeugdboek dat geschikt is voor kinderen vanaf 9 jaar.
Kind & Jeugd
Illustraties