Henry

Rank 6381 Gelezen 1 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Niemand kent Henry, maar dat is omdat hij ervoor zorgt dat hij verborgen blijft. Hij heeft een lucratieve baan in de onderwereld, namelijk als black hat hacker voor het Syndicaat. Hij bouwt hele systemen en vernietigt bewijsmateriaal om hogerop te komen. Hij heeft alle smerige geheimen van de meest machtige mensen in de VS in handen en zal niet aarzelen die in te zetten om te krijgen wat hij wil.

Maar Henry heeft zelf ook een geheim. Een beslissing die hij in het verleden heeft gemaakt en die zijn toekomst kan vernietigen. Hij vertrouwt niemand meer, geen enkele vrouw… tot hij Mary tegenkomt. Veel te jong, veel te zorgeloos en veel te sexy om te negeren. Al mag hij geen onenightstand met haar van zichzelf en al is ze niet beschikbaar, hij maakt het zijn taak om haar voor een gewisse dood te behoeden.

Mary kent Henry ook nog niet, maar dat zal niet lang meer duren. En dan vliegen de vonken ervanaf.

‘Henry’ is het zesde deel in de Chicago Syndicate serie en kan geheel los worden gelezen, al is het voor lezers van de eerdere delen een waar feest om al hun oude bekenden in dit boek weer langs te zien komen.

Romantiek
Romantiek