Heppie Nes - waar ben je?

Ontmoet Lucie en haar onafscheidelijke vriendje Heppie Nes in dit eerste prentenboek van auteurs Fidessa Docters van Leeuwen en Kirstin Hanssen.
Heppie Nes, waar ben je? beschrijft het prachtige, tijdloze avontuur van een kind dat tijdens het groter groeien haar beste kameraadje uit het oog verliest. Op een dag mist ze hem en gaat ze op zoek naar Heppie Nes. Maar hem (terug)vinden blijkt nog niet zo makkelijk. En het lijkt wel alsof niemand haar wil helpen of begrijpt Lucie gewoon niet goed wat onder meer Meneer Olifant, Lievelingsboom, Hondje en De Zee haar willen vertellen? Of kijkt Lucie gewoon over Heppie Nes heen? Lucie is radeloos en verdrietig. Gelukkig weet Volle Maan we´l raad.
Heppie Nes is gebaseerd op Happiness, de het gelukspoppetje van Fidessa en Kirstin en gei¨nspireerd op de Japanse Jizo buddha, de beschermer van kinderen, moeders en reizigers. Heppie Nes waar ben je? verschijnt in het Nederlands en Engels en bevat illustraties in zwart/wit met steunkleur van de hand van Fidessa Docters van Leeuwen.
Universeel en origineel... Heppie Nes waar ben je? mag in geen enkele boekenkast ontbreken.

Is Heppie Nes - waar ben je? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Heppie Nes - waar ben je?