Het boek van voorheen

Het boek van voorheen

Gelezen 68 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 52 Favoriet 7 Recensies 20
Young adult Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 5   Topics 0
De zestienjarige Leia woont al sinds haar tiende in het landhuis en leidt daar een geïsoleerd leven, samen met de rest van de jongeren. Diep van binnen is ze altijd nieuwsgierig geweest naar wat er schuilt achter de Muur die het eiland in tweeën deelt.
Wanneer ze op een avond wegrent van Sol, hun wrede leider, ontmoet ze Walt, een van de Dwazen van achter de Muur. Hij vertelt een heel andere waarheid dan waarmee ze is opgegroeid. Wat blijft er nog over van haar wereld als de Muur uiteenvalt?
Het Boek van Voorheen zet de lezers aan het denken over hun cultuur, de wereld waarin ze leven en de plek die ze innemen. Hoeveel van die wereld neem je aan zonder het in twijfel te trekken?

Young Adult
Fictie 15+
Fantasy
De Vrije Uitgevers
29 april 2016
29 april 2016
9789492098139 , 9789492098269 , 9789492585189

Een reflectie op onze maatschappij

door: Elise Hermans

Jen Minkman heeft ondertussen al heel wat boeken op haar palmares staan. Ze staat gekend voor haar verhalen met een sterke fantasie en intense romances. Ook nu slaagt ze er weer in om een origineel en sterk fictieverhaal neer te schrijven.

Het boek van voorheen vertelt het verhaal van Leia en...

Reacties op: Het boek van voorheen