Het experiment

Het experiment

Gelezen 348 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 236 Favoriet 21 Recensies 23
Thrillers & Spanning Lijsten 4   Topics 0

Bij een ongeluk heeft Marc Lucas zijn vrouw en ongeboren kind verloren. Zelf heeft hij een splinter in zijn nek, die helse pijn veroorzaakt. Erger dan dat is de depressie die zich na het ongeluk van hem meester maakt. Dan stuit hij op een advertentie voor een kliniek die experimenteert met het wissen van traumatische gebeurtenissen uit het geheugen. Marc gaat erheen, maar besluit niet deel te nemen aan het experiment omdat zijn gehele identiteit erdoor zou worden gewist. Als hij de kliniek verlaat, zijn er echter verontrustende tekenen dat dit al gebeurd is en begint voor Marc een hallucinatoire zoektocht.

Thriller
04 maart 2011

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Een sterke psychothriller

door: Cees van Rhienen 1 like

Het zal je maar overkomen: alles wat je vertrouwd is, is er niet meer, en de mensen die je liefhebt blijken opeens niet meer te bestaan.

De Duitse auteur Sebastian Fitzek is een kei in het schrijven van verhalen die van begin tot einde de lezer op het verkeerde been zetten. Na vier psychothrillers...

Reacties op: Het experiment