Het klavertje vier

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1

Een fabel over geluk

Lang geleden riep Merlijn alle ridders bijeen en vertelde hun het volgende: 'Over zeven nachten zal een klavertjevier, een toverklavertje dat onbegrensd geluk brengt aan wie het bezit, ergens in het Betoverde Bos ontkiemen. Wie durft de uitdaging aan te gaan om in het Betoverde Bos naar het klavertjevier te gaan zoeken?'

Met deze zin begint de legende van Het klavertjevier, een inspirerend en buitengewoon positief verhaal: een fabel die de sleutels van het Geluk onthult, zowel in het persoonlijke leven als in zaken. 'Het Geluk komt alleen als je er je best voor doet. Dit wezenlijke en belangrijke gegeven wordt door dit boek op uiterst heldere wijze overgebracht.' Jack Trout, bestsellerauteur 'Een onthullend boek dat op heldere wijze uitlegt waarom sommige succes hebben in het leven en anderen niet: het geheim ligt in het Geluk.' Marco Jesi, president van Pepsico Europe 'Een imponerend verhaal dat een kracht ontvouwt die aanstekelijk is; een boek om zowel aan vrienden als aan collega's cadeau te doen, omdat het belangrijk is om te gaan met mensen die in staat zijn Geluk te creëren.' Enrique Azuaga, directeur HSM Group

Gezondheid & Psychologie
Areopagus
22 september 2019

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker

Lezersrecensies (1)

Een realistische kijk op geluk.

door: Mierietje 1 like
Een simpel verhaal met een sterke boodschap. Misschien niet de recensie die je zou verwachten maar dit is een boek wat je moet lezen om erachter te komen. Als ik veel zou vertellen is het de moeite niet meer ;) Ik heb genoten van het boek, en ben van plan 'de regels' toe te passen om mijn geluk te...