Het stille meisje

Rank 889 Gelezen 1102 Aan het lezen 20 Wil ik lezen 362 Favoriet 57 Recensies 26
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 2 Spots 7 Hebban 1000 623   Topics 0

In de laatste dagen van de paasvakantie worden de lichamen van de familie Carlsten gevonden. Ze zijn van dichtbij neergeschoten en de enige verdachte moet worden vrijgelaten bij gebrek aan bewijs. Wanneer Sebastian Bergman en zijn team worden opgeroepen, vinden ze rond het huis de voetsporen van een meisje. Nicole, het twaalfjarige nichtje van de familie, was op bezoek en mogelijk getuige van de moord. Maar zij is spoorloos verdwenen in de bossen en Sebastian moet haar vinden voor de moordenaar het doet. Een kat-en-muisspel volgt, waarbij Bergman zich steeds persoonlijker betrokken voelt bij het meisje, dat van dezelfde leeftijd is als de dochter die hij zelf ooit verloren heeft.

Literaire thriller
Oorspronkelijke titel
Den stumma flickan
Sebastian Bergman (4)
Geri de Boer
Cargo
04 mei 2015
04 mei 2015

Een doorsnee thriller om van te smullen!

door: Mads Bruynesteyn 1 like

Een handvol vertellingen schreef Michael Hjorth voor televisie en toneel. Tientallen scenario’s voor film en televisie kwamen van de hand van Hans Rosenfeldt. En samen schreven ze al drie thrillers in de bejubelde Bergman-kronieken, met de onverbeterlijke rokkenjager Sebastian Bergman als...

Reacties op: Het stille meisje