Het ultimatum

Hoe is het afgelopen met Mitch en Abby McDeere nadat ze advocatenkantoor Bendini, Lambert & Locke in Memphis hadden ontmaskerd en het land waren ontvlucht? Het antwoord vinden we terug in Het ultimatum, het meeslepende vervolg op Advocaat van de duivel, de megabestseller die het startschot vormde voor John Grishams carrière.
Vijftien jaar na dato zijn Mitch en Abby neergestreken in Manhattan, waar Mitch partner is geworden in een van de grootste advocatenkantoren ter wereld. Wanneer een vroegere mentor in Rome hem om een gunst vraagt, raakt Mitch betrokken bij een sinistere zaak die wereldwijd verstrekkende gevolgen heeft en die zijn collega's, vrienden en familie in groot gevaar brengt. In het verleden heeft Mitch laten zien dat hij zijn vijanden te slim af kan zijn, maar deze keer lijkt hij geen kant op te kunnen ...

Recensies (5)

Meer recensies

Is Het ultimatum het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het ultimatum