Het wonder in de dood

Ik heb gevochten
tegen hen die me dierbaarst zijn
en onmacht ervaren
in elke vezel van dit kleine lijf
tot ik moe was, versteend,
leeggezogen door woede,
uitgelachen door wanhoop
en de strijd haar ware gezicht toonde
in kil ontkend verdriet.
Ik heb gevochten en verloren,
de dwaasheid ervaren van gevecht.
Nu rest me enkel de drang
de strijdbijl te begraven
-een werk van groot geduld
en levende discipline-
om vrede te vinden,
voor de dood me vindt
en zo waarlijk geleefd te hebben.
Met dit boek schreef Steven zich een weg naar bevrijding van zijn verleden. Je kan zijn tocht volgen langs de psychiatrie van zijn vader, de ontwenningskliniek van zijn moeder en de dood van hen beiden. Je kan ontdekken welke oplossingen hij vond om hier mee om te gaan en opnieuw een leven vol hoop en vertrouwen op te bouwen.
Steven is dankbare papa, echtgenoot en mede-oprichter van organisaties waar het leven voorop staat (o.m. Harteklop, een muziekschool op jouw tempo). Mensen vinden kracht, hoop en vertrouwen in zichzelf en het leven via de adem-stem coaching die hij geeft. Hij is ook auteur van 'Elidora ontwaakt uit haar droom', een fictief jeugdverhaal waar hij de oplossingen in verwerkte die zijn eigen leven opnieuw veerkracht schonken.
www.levenswonder.be

Is Het wonder in de dood het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Het wonder in de dood