Het zelfhelend vermogen

Gelezen 13 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 40 Favoriet 1 Recensies 5
Non-fictie Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

In "Het zelfhelend vermogen' schrijven Deepak Chopra en Rudolph E. Tanzi, bekend van de toptitels "Superbrein' en "Supergenen', over het nieuwste onderzoek op het gebied van de verbinding van lichaam & geest, lichaam & genen en lichaam & immuniteit.

In "Het zelfhelend vermogen' staat een zevendaags actieplan voor het ontwikkelen van een gezonde levensstijl, zodat je gelijk kan werken aan jouw zelfhelend vermogen.

Een optimale gezondheid is belangrijker dan ooit. Daarmee zijn we beter beschermd tegen ouderdom, resistente bacteriën, epidemieën en schadelijke milieu-invloeden. De verantwoordelijkheid hiervoor berust bij onszelf.

Religie & Spiritualiteit
Kosmos, Uitgevers BV
07 mei 2018
07 mei 2018

Zo simpel, zo waar

door: Marjan van Druenen

Deepak Chopra (New Delhi, 1947) heeft zijn naam als auteur van zinvolle boeken reeds bevestigd. Voor de derde keer schreef hij een werk samen met Rudolph E. Tanzi, hoogleraar Neurologie. Voorgangers waren Superbrein (2014) en Supergenen (2018). Dit werk is goed afzonderlijk leesbaar.

Voor wie...

Reacties op: Het zelfhelend vermogen