A guide to get fit!

Ik ga ervoor zorgen dat jij met de nodige informatie uit de voeten kan zodat je geen personal trainers, coaches of online programma’s meer nodig hebt! Het komt bij elk plan namelijk op hetzelfde neer; training en voeding op basis van het doel dat je wilt behalen. Waar je je ook voor inschrijft, de basisprincipes zijn bij ieder plan of programma hetzelfde. Dus waarom honderden euro’s betalen als je dit zelf kan bereiken met een beetje inspanning? In dit boek is alle zinnige (en onzinnige) informatie samengevat zodat jij niet meer op zoek hoeft te gaan naar al die informatie. Daardoor kun je direct starten met fit worden! Ik ben Howtofit begonnen om mijn kennis en ervaring over te brengen op jullie. Voor mensen die liever geen honderden euro’s aan programma’s of pt’ers willen uitgeven, maar on-the-go willen leren en een eigen leefstijl willen ontwikkelen.

Is A guide to get fit! het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op A guide to get fit!