Ik en mijn mobiel – Literaire juweeltjes

De grootmeester van de Nederlandse crimeliteratuur komt in dit Literaire Juweeltje met een griezelverhaal over een wel heel hedendaags verschijnsel: de mobiele telefoon die bij veel (jonge) mensen als met hun hand vergroeid lijkt – lezen! Het huiveringwekkende verhaal verscheen nog niet eerder in het Nederlands.

Ook het verhaal ‘Hittegolf’, hoewel al uit 2009, zou gisteren of vandaag gebeurd kunnen zijn. Appel houdt de spanning er tot op de laatste regel in – nog langer eigenlijk, want het verhaal heeft een gemeen open einde.

Recensies (1)

Is Ik en mijn mobiel – Literaire juweeltjes het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik en mijn mobiel – Literaire juweeltjes