Ik vertrek nog niet

Jaarlijks vertrekken veel Nederlanders naar het buiten- land om daar hun geluk te zoeken. TV-programma's als Ik Vertrek zijn mateloos populair. Maar hoe zit het met al die mensen die eigenlijk wel zouden willen vertrekken maar om de een of andere reden niet kunnen?
Ik vertrek nog niet gaat over mensen die wachten op vertrek naar hun droomland. De processen die ze tijdens het wachten doormaken. Hun hoop, hun fantasieen, hun teleurstelling en vragen.
Persoonlijke inkijkjes in de levens, dromen en gedachten van veertien emigranten in spe. Ontroerend, ontwapenend en soms erg geestig.
Als aanvulling zijn na ieder interview tips opgenomen en is er een compleet hoofdstuk met adviezen van emigratiecoach Saskia Zimmermann.

Is Ik vertrek nog niet het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Ik vertrek nog niet