Ik wil een ander bed

Het ultieme ‘kijkleesboek’ voor het slapengaan, van illustratietalent Tjarko van der Pol

'Ik wil een ander bed' is een geweldig prentenboek vol grote zoekplaten van Tjarko van der Pol, illustrator van o.a. het succesvolle Pretpark de Poepfabriek en Het Hersenhotel. Het perfecte boek voor alle peuters en kleuters die niet willen slapen. Wat als je niet kunt slapen? Dan zoek je gewoon een ander bed! Dat is wat Pollie in dit woordeloze prentenboek doet. Van een bomenbed (‘Ieuw, kriebelbeestjes!’) en een stapelbed vol vriendjes (‘Te veel herrie!’) komt ze terecht op een ligbedje op een onbewoond eiland (‘Pfff, warm!’) en een sneeuwbed in een ijskoud land (‘Brrr!’). Maar slapen lukt nog steeds niet. Misschien ligt haar eigen bed toch het fijnst? Of slaapt ze al en dróómt ze dat ze een bed zoekt…? Met een QR-code naar een filmpje met voorleesinstructies van illustrator Tjarko van der Pol.

Recensies (1)

Is Ik wil een ander bed het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik wil een ander bed