In de Schaduw van de Raaf 1 - Vaelin Al Sorna (POD)

In de Schaduw van de Raaf 1 - Vaelin Al Sorna (POD)

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0
(POD) 'Hoewel hij nog geen dertig was, hadden zijn krijgsverrichtingen hem vele bijnamen opgeleverd. Voor de Waanzinnige Koning was hij het Zwaard van het Rijk, voor de mannen die hem volgden in de strijd was hij de Jonge Havik. Bij zijn Cumbraelijnse vijanden stond hij bekend als het Zwarte Lemmet en, maar daar kwam ik pas veel later achter, voor de raadselachtige stammen van het Grote Noordwoud was hij Beral Shak Ur, de Schaduw van de Raaf.’

Zijn echte naam is Vaelin Al Sorna. Als dit verhaal begint, wacht hij in gevangenschap het duel in de arena af dat hem de volgende dag vrijwel zeker het leven zal kosten. Hij kijkt terug op zijn leven, door vele vragen gekweld. Waarom liet zijn vader hem op tienjarige leeftijd achter bij de Zesde Orde? Wat was de ware toedracht van het lot dat zijn ouders trof? Wie is de geheimzinnige Ene Die Wacht? En, vooral, zal Vaelin Al Sorna de arena overleven? Zo, vol beloften van actie en avontuur, begint de aangrijpende saga In de Schaduw van de Raaf.

Anthony Ryan (1970) schreef met zijn debuut, In de Schaduw van de Raaf, een onverbiddelijke internetbestseller die vrijwel tegelijk in tien Europese landen verschijnt.
Sciencefiction & Fantasy
Fantasy